Francuski dom mody Hermès w przeszłości już kilkukrotnie współpracował z Apple, czego efektem były chociażby specjalne edycje zegarka Apple Watch i lokalizatora AirTag. Teraz firma ta wprowadziła do swojej oferty nowe etui na AirPods Pro.

Wykonane z cielęcej skóry etui dostępne jest w pięciu różnych wariantach kolorystycznych, posiada wycięcie na port lightning i jest sprzedawane w zestawie z paskiem. Pasuje ono zarówno do pierwszej jak i drugiej generacji słuchawek AirPods Pro. Jak to często bywa w przypadku akcesoriów marki Hermès, etui przykuwa uwagę przede wszystkim ceną, która wynosi 930 dolarów. Jest ono więc nie tylko droższe od samych słuchawek, które ma osłaniać (w USA ich cena wynosi 249 dolarów), ale też m.in. od podstawowego modelu iPhone'a 14 (799 dolarów).

Hermès wprowadził też do swojej oferty smycz na AirPods Pro 2 kosztującą 335 dolarów.

Oba produkty na chwilę obecną dostępne są tylko w oficjalnych sklepach marki Hermès (jak na razie nie znajdziemy ich w ofercie jej polskiego sklepu internetowego). Niewykluczone jednak, że podobnie jak niektóre z poprzednich akcesoriów tej firmy pojawią się one w przyszłości również w ofercie Apple.