W ubiegłym miesiącu jeden z użytkowników serwisu Twitter zwrócił uwagę na problem z Apple TV, uniemożliwiający korzystanie z tego urządzenia jeśli nie posiada się również iPhone'a lub iPada. Wpis wywołał wokół siebie sporo szumu. Teraz Apple zareagowało na tę sytuację wprowadzając pewne zmiany w obsłudze Apple TV.

Wspomniany problem dotyczył konieczności zaakceptowania nowych warunków korzystania z usługi iCloud, co można było zrobić tylko za pomocą urządzenia z systemem iOS 16 lub iPadOS 16. Autor tweeta zwrócił uwagę na fakt, iż osoby nie posiadające takich urządzeń w praktyce tracą możliwość dalszego używania Apple TV.

Dwa dni później poinformował on, iż przedstawiciele Apple zwrócili się do niego z tymczasowym rozwiązaniem, polegającym na wylogowaniu się z iCloud na Apple TV i zalogowaniu się ponownie. Potwierdził, że po wykonaniu tej czynności mógł zaakceptować warunki korzystania z iCloud bezpośrednio w Apple TV.

Wczoraj na stronie wsparcia technicznego opublikowano jednak nowy wpis, informujący o tym, iż akceptacja warunków korzystania z iCloud na Apple TV nie będzie już wymagała korzystania z urządzeń z iOS lub iPadOS. Zamiast tego będzie można użyć dowolnego urządzenia z przeglądarką internetową by wejść na stronę iCloud.com, zalogować się swoim Apple ID i zaakceptować nowe warunki.

Źródło: Apple