Ledwie kilka godzin po opublikowaniu w chińskim serwisie społecznościowym Weibo reklamy naśmiewającej się z iPhone'ów firma Samsung udostępniła w serwisie YouTube kolejny podobny spot, tym razem celujący bezpośrednio w klientów Apple.

Nowa reklama stanowi kontynuację opublikowanego w ubiegłym miesiącu spotu „On the Fence", który przedstawiał użytkowników iPhone'ów jako osoby panicznie bojące się spróbowania produktów Samsunga i cierpliwie czekające na to, aż Apple skopiuje ich pomysły w swoich smartfonach. Główny bohater, znany już z poprzedniej reklamy, siedzi tym razem na symbolicznym murze oddzielającym świat Apple (reprezentowany przez salon Apple Store) od świata Samsunga (z jakiegoś powodu reprezentowanego przez skatepark) i rozmawia z dziewczyną, która zachęca go do przejścia na drugą stronę. Bohater boi się jednak, co pomyślą o nim znajomi, jeśli zdecyduje się na ten krok. Kiedy jednak wreszcie daje się namówić i sięga po Galaxy Z Flip 4 okazuje się nagle, że jego nowy składany smartfon wzbudza podziw wśród użytkowników iPhone'ów.

Samsung już od kilku miesięcy konsekwentnie buduje w swoich reklamach świat, w którym wszyscy użytkownicy iPhone'ów sekretnie marzą o składanych smartfonach, lecz boją się do tego przyznać. Wizja ta ma jednak niewiele wspólnego z rzeczywistością. Z ostatniego raportu IDC wynika, iż zainteresowanie składanymi smartfonami wciąż jest dość niskie i nic nie wskazuje na to, by miało się to zmienić w ciągu kilku najbliższych lat. Ostatni raport DSCC zwraca zaś uwagę na wyraźny spadek zainteresowania składanymi smartfonami Samsunga, który nastąpił zaraz po prezentacji tegorocznych modeli iPhone'ów.