Firma Samsung w przeszłości dość często atakowała w reklamach Apple, wytykając wady iPhone'ów a czasem wręcz nabijając się z ich użytkowników. W tym roku jej specjaliści od marketingu wyraźnie zdecydowali się zintensyfikować tego typu działania. Pierwsza reklama naśmiewająca się z iPhone'a 14 pojawiła się jeszcze przed oficjalną zapowiedzią tego urządzenia. Teraz zaś dołączyły do niej kolejne.

Na oficjalnym profilu firmy Samsung w serwisie Twitter opublikowano serię kilkusekundowych nagrań wytykających brak innowacji w nowych iPhone'ach. Podobnie jak w poprzedniej reklamie, głównymi zarzutami są tu brak składanego ekranu i słabszy aparat.

Samsung opublikował też sarkastyczne nagranie z „gratulacjami", na którym grupa internetowych influencerów „oklaskuje" innowacyjność Apple swoimi składanymi smartfonami.

Kampania reklamowa Samsunga naśmiewająca się z nowych iPhone'ów nie ogranicza się jednak tylko do mediów społecznościowych. Firma zdecydowała się też na utrzymane w podobnym stylu billboardy.