„Apple at Work" to seria humorystycznych reklam promujących zastosowanie produktów i usług Apple w pracy biurowej. Apple opublikowało dziś trzeci, jak dotąd najdłuższy spot z tej serii, zatytułowany „Escape from the Office".

„Escape from the Office" to w zasadzie krótkometrażowy film komediowy, w którym bohaterowie znani z poprzednich reklam postanawiają rzucić pracę w korporacji i założyć własny start-up. Wśród promowanych w nim produktów znajdziemy m.in. iPhone'y, iPady, komputery Mac i zegarki Apple Watch oraz różne aplikacje dla tych urządzeń (co ciekawe, oprócz aplikacji Apple znalazły się tu też programy firm trzecich, takie jak Excel, Slack czy Zoom). Nowa reklama promuje też niedostępną jeszcze usługę Business Essentials, mającą oferować firmom w ramach jednego abonamentu m.in. narzędzia do zarządzania urządzeniami pracowników, miejsce w chmurze oraz 24-godzinne wsparcie techniczne.

Usługa Business Essentials ma wystartować wiosną tego roku. Więcej szczegółów na jej temat można znaleźć na jej oficjalnej stronie internetowej.