TikTok to serwis społecznościowy opierający się głównie na publikowaniu krótkich nagrań wideo, z roku na rok cieszący się coraz większą popularnością wśród użytkowników. Apple jakiś czas temu zaczęło eksperymentować z promowaniem swoich produktów za pośrednictwem tej platformy. Niedawno zorganizowano tam kolejną kampanię reklamową, tym razem dotyczącą iPada.

Twarzą nowej kampanii Apple w serwisie TikTok jest piosenkarka Olivia Rodrigo. Przygotowała ona krótki filmik, w którym wykorzystując iPada, Apple Pencil i aplikację Procreate maluje na swojej twarzy różnego rodzaju wirtualne maski. Nagranie to opublikowano zarówno na oficjalnym profilu Apple jak i samej artystki.

@apple

Using just an iPad and the FacePaint feature on Procreate, anyone can make ##BrutalMasks with @livbedumb ##MadeOniPad

♬ brutal - Olivia Rodrigo

Jakiś czas później na profilu Apple pojawiły się kolejne nagrania ze znanymi użytkownikami serwisu TikTok, takimi jak Fiona Art, Designical i Braeden O'Brien, również wykorzystującymi iPada w podobnym celu. Apple zachęca też innych użytkowników TikToka by prezentowali swoje wirtualne maski stworzone na iPadzie w aplikacji Procreate, wykorzystując w tle piosenkę Olivii Rodrigo zatytułowaną Brutal i oznaczając nagrania tagami #BrutalMasks i #MadeOniPad.

@apple

How to make ##BrutalMasks with iPad and Procreate. ##MadeOniPad @braeden.obrien

♬ brutal - Olivia Rodrigo

@apple

How to make ##BrutalMasks with iPad and Procreate. ##MadeOniPad @designical

♬ brutal - Olivia Rodrigo

@apple

How to make ##BrutalMasks with iPad and Procreate. ##MadeOniPad @fionaart

<a target="blank" title="♬ brutal - Olivia Rodrigo" href="https://www.tiktok.com/music/brutal-6964415885571033090">♬ brutal - Olivia Rodrigo

Jest to już druga tego typu kampania reklamowa zorganizowana przez Apple w serwisie TikTok. Poprzednia promowała słuchawki AirPods Pro. Co ciekawe, większość powiązanych z nią nagrań została przestawiona w tryb prywatny, przez co nie można ich teraz ponownie obejrzeć.