Na oficjalnej stronie wsparcia technicznego firmy Apple pojawił się nowy komunikat dotyczący kolejnych błędów występujących w modelach 6S i 6S Plus. Tym razem problem dotyczy wskaźnika naładowania baterii, który u niektórych użytkowników zatrzymuje się na jednej wartości i nie zmienia się podczas użytkowania.

Wspomniany problem wynika z błędnego działania oprogramowania i powodują go zmiany ustawień daty i/lub godziny - zarówno ręczne jak i automatyczne. Na dzień dzisiejszy jedynym rozwiązaniem problemu proponowanym przez pomoc techniczną jest restart iPhone'a oraz powstrzymanie się od samodzielnego zmieniania godziny w ustawieniach (wiele osób nagminnie wykorzystuje tę funkcję do oszukiwania w grach typu freemium). Niestety, rozwiązanie to nie zapobiega błędom powstającym w wyniku automatycznej zmiany stref czasowych w trakcie podróży. Firma Apple zapewnia jednak, że pracuje już nad naprawieniem błędu. Można więc spodziewać się, że problem zostanie rozwiązany w jednej z najbliższych aktualizacji.

Pierwsze informacje o problemach z działaniem wskaźnika naładowania baterii pojawiły się na oficjalnym forum Apple pod koniec września ubiegłego roku. Tam również po raz pierwszy pojawiły się przypuszczenia, że problem może wiązać się ze zmianą godziny w ustawieniach.

Źródło: 9To5Mac